torsdag 24 september 2009

FredagsTorsdag

Bästa dagen på veckan, när torsdag blir fredag för att jag är ledig imorgon! Hela veckan färgas positivt av detta :)
Brukar träna på fredagsmornar men jag tror jag skippar det imorgon till fördel för Snäckan. Behöver måla och måste prioritera.
En tur för att handla något i klädväg får det bli också.

Skaldjur lockar till middag imorgon kväll så när jag ändå är ute kanske jag springer på en fiskvagn ;)

Idag ska det stekas fläsk och göras löksås! Hungrig redan....



Viskar: Ta tiden. Fånga den.

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅHHHH vad gott med stekt fläsk och löksås!!!
    Hoppas ditt målande imorgon går bra och att din fredag blir en superduper sådan ;)
    Ledig på fredagar alltid? När missade jag isf det? :)

    Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Sandra: Nej, inte varje fredag, (om det ändå vore så väl!), men väl varannan :)

    Efter din tenta kanske en fredagsfika i stan går att få till?


    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Absolut :) En fredagsfika är givet :)

    Ok men varannan är ju helbra!!!!!!!!! Tid till annat som målning!! :)
    Snygg och fräsch sida du har skaffat :D Keep up the good work!!!!!

    SvaraRadera