torsdag 4 augusti 2011

Om och om och om igen


Skapade mig för en tid sedan en blandad spellista på Spotify som nu går runt om och om igen när jag redigerar bilder och när jag går omkring och funderar. Det är en bra genväg till att trigga inspirationen och skaparlustan. Jag trivs väldigt bra med den nya datorn (läs mac) och även om det egentligen bara är ännu en pryl känns det bra att den kommer till nytta. Såklart.
Jag har en massa idéer som ramlar runt inom mig och en del av dem kommer säkerligen att införlivas medan andra förvandlas, förändras och förnyas.
Akvarellfärgerna har börjat viska till mig, jag tror jag får ta mig till ateljén en mulen dag och blöta ner ett papper och låta färgerna leka med mig.

2 kommentarer:

  1. denna bild är underbar... djupet suger in mig som betraktare... och den bleka färgskalan... aj lav it :D

    SvaraRadera