lördag 2 januari 2010

En vacker vinterdag längs E45:an





2 kommentarer:

  1. ojojoj vilka vackra vinterbilder, otroligt härliga...

    det är en optik som heter Lensbaby, det finns lite olika varianter av denna, den jag har är en "composer", sen finns det massor av tillbehör.
    lensbaby har en selektiv skärpa/oskärpa kan man säga... man vrider linsen åt olika håll för förskjuta skärpan dit man vill och sedan lämna resten av bilden oskarp...

    otroligt kul och skapande, jag är mer än nöjd med den...

    SvaraRadera
  2. Först och främst: Håller verkligen med Smultris :)
    Men nu till den viktigaste frågan...: Vart är du?? När jag äntligen är ute på spelet så är ju du inte där?? Vill ju tjöta ;D Se hur det vart med dig, det var alldeles FÖR längesen ju :S Va dessutom inne på Elgiganten (o 75 andra affärer..) för o leta efter Photoshop.. men måste nog skaffa mig lite mer cash innan för den jag frågade om kostade multum (iaf för mig) :(

    Många kramar på dig ;)

    SvaraRadera