fredag 22 januari 2010

Recensionsex och Photoshop!

Kommer hem från en skrattande dag på stan - Tack Sandra! och har fått post;

ett recensionsex på en bok från Ordfront. Vad skoj! Mailade dit för ett tag sen för jag tänkte "går det så går det". Har inte bloggat länge, bloggar inte bara böcker. Men se på tusan! Den boken hamnar bland de översta i läshögen så jag återkommer om den - förhoppningsvis snart... ;)


Och så hade dvdn "Det bästa ur Kamera & Bild" från Moderskeppet kommit. Nu har jag och göra lite. Lära. Blir tyvärr inte så mycket ikväll känner jag men jag ska starta i alla fall. Morgondagen är körd pga flyttpackning åt pappanmin och fira en liten som nyss fyllde 7 år.

Söndag får det bli mera.

Tiden, tiden, tiden... i år med...

1 kommentar:

  1. Stort tack själv :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onsdag nästa!! Kan inte heller glömma den supergoda chokladcheesecaken vi käkade och de sjukt enorma bullarna ;)!! MUMS!!!

    Blev den lille glad för presenterna??!!

    Kramar!!

    SvaraRadera