tisdag 2 mars 2010

En separat blogg för böcker och filmer

Nu delar jag upp bloggen.

Känner att det blir något splittrat att ha tex inlägg om böcker jag läst i den här bloggen där jag vill så mycket mer.

Så de rena inläggen för böcker jag läst och filmer jag sett hittar du numer i Läst & Sett.
I detta nu kommer jag inte att lägga ner tid på att flytta gamla inlägg men kanske länkar jag fram och åter någon dag när jag har tid över. Tid över?? Hahaha...nåja...

Här kommer fortsättningsvisvis vara tankar om kreativa idér, fotografier och allt annat som kan tänkas komma.

2 kommentarer:

  1. Guud hahaha jag skulle aldrig klara av att ha fler än en blogg :) Lovar har provat, men min moonkinblogg gick åt skogen ;)
    Hade ni det bra i söndags?? Va de bra?

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Rooligt att höra :) O tack, värmer!! De är du med!!!!!! Ne försökte mig på men de gick inte så bra så de blev ingen moonkinblogg :/ Får se om det blir i framtiden istället :) ne, om man skulle börja baka istället som planen var från början idag... :) Höres i eftermiddag??

    Kramar!!

    SvaraRadera