måndag 15 mars 2010

Recensionsex och Pocketkedjeböcker!


Idag fick jag ett recensionsex ifrån Bokförlaget Gassy med Pontus Wikners debutroman Löparen.
Just debutromaner tycker jag är roligt att läsa och något år betade jag av en hel hög debuter. Det ska bli mycket roligt att läsa boken och jag återkommer om den i bloggdelen Läst & Sett framöver.

Med posten idag kom även mitt första paket i Pocketkedjan, om dessa böcker kan jag inte skriva än men tack Bokstävlarna - du har postat två böcker som jag är nyfiken på! Den ena har jag börjat i en gång för länge sedan men läste så många andra samtidigt att jag lämnade tillbaka den oläst till min kompis vars hylla den bor i.

Efter att jag glatt mig åt böckerna stack jag till postutlämningsstället och hämtade ett paket material som jag beställt och traskade bort till Snäckan med det. Jag har en tendes att handla material när jag vill måla men inte kommer mig för. Nya penslar och block brukar locka fram skaparandan. Så kanske även denna gång, om inte annat får jag ateljétid på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar