onsdag 24 mars 2010

sammelsurium

Ofokus kan ta sig många uttryck. Som att jag städade längre än jag tänkt igår och därför gav mig själv mindre tid framför photoshop och moderskeppets dvd om kreativ retuch och montage.
Just när jag bestämt att jag ska läsa en bok i taget fastnar jag ohjälpligt i två böcker och kan inte släppa den ena till fördel för den andra. Det är en av pocketkedjeböckerna och så är det Löparen. Till detta tänker jag börja lyssna på en tredje i ipoden under träningspasset i eftermiddag.
Ja, ja jag är vad jag är. Imorgon har jag tänkt planera in kreativ tid efter jobbet. Måla i Snäckan eller photoshop hemma, ännu oklart.

2 kommentarer:

  1. Du människa med 25 saker att göra samtidigt :S
    Glöm för tusan att inte andas emellan.. du vet andas in, andas ut! Annars finns de risk att du kommer skaffa dig magkatarr, O DET vill vi inte vännen :/
    Men vi höres kanske ikväll iaf!! Glöm inte att slappna av emellanåt oxå.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. hahhahaah ja men NÅN måste ju se till att du pausar med ;) ska o jobba nu... suck gillar egentligen inte demo.. dagen går så fruktansvärt långsamt då :( förhoppningsvis är det mycket folk iaf..! Ser illa ut för kvällen - skit med! 15.. eller va de 16 som jag fick det till o kanske 3 till OM zooken får ordning på sakerna..!! Hoppas hoppas!! Om du vet hur de ser ut till 18-tiden kan du väl skicka ett mess!!? Slutar 18, men måste handla och äta och plocka ihop demosakerna (mao städa efter mig)!!

    Hoppas du får en superduperdag!!!!!!
    Kramaaaaar!

    SvaraRadera