söndag 3 juli 2011

Borta bra men hemma...

Holland och underbara vänner i några dagar gav mersmak. Vill inte vara hemma. Vardagen närmar sig med gigantiska kliv och jag är inte förtjust.
Över 700 foton fylldes iaf Nikon med så jag har att göra ett tag kan jag lugnt påstå. Inte idag, kanske imorgon men inte idag, ska jag börja. Nu är det slapp dator tid för mig och tv-zapp för maken. Rom & Cola och Gin & Tonic. Snart sova, vill bara svamla något först.
I slutet av veckan kommer nog en Mac.... ;) då kan jag leka med bilder vid två datorer. En 15" som alltså är fullt portabel. Ser fram emot ny leksak, kanske kan den ta udden av att jobbet börjar igen nästa vecka. Det där jag inte vill.
Just nu vill jag resa bort igen. Finnas och uppleva och vara.

Sen alla intryck från Holland... Kanalerna, fåglarna, arkitekturen, Amsterdam... återkommer troligtvis med intryck både med ord och i bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar