tisdag 5 juli 2011

Dropbox och F.O.S.


Då ska jag lära mig använda Dropbox. Det lilla jag ser direkt är att jag borde börjat använda det när jag först hämtade hem appen till iPhonen, vilket var någon gång förra hösten om jag inte minns fel.
Med ytterligare en dator, ja, jag tjatar lite nu men på fredag verkar Mac komma och då vill jag såklart kunna använda alla tänkbara medel för att underlätta för mig själv. (Synd att jag inte kan installera Dropbox på jobbdatorn för DET hade varit praktiskt).

Sen F.O.S. skorna jag köpte dagen innan vi reste till Holland.. vilket lyft! Det går inte att hösäcksgå i dem minsann och hela kroppen älskar skorna! Till och med benhinnorna, vilken dröm! Det lär bli ett par sandaler i F.O.S. med och troligtvis ett par till jobbet. Har du inte testat? Så gör det :) Visserligen kan man tydligen bli illamående i början, balansen påverkas men eftersom jag inte har anlag för sjösjuka så blev min första impuls: WOW!

Den Holländska påfågeln här ovan får illustrera att livet är helt okej, faktiskt riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar