fredag 29 juli 2011

På väg tillbaka

Inte heller denna natt kunde jag sova helt, vaknade av värk vid tre/fyra och satt uppe och iPadade en stund medan värktabletterna fick sätta in. Trösten är att det nu borde vara på väg att bli bättre.
Så jag startar Mac och ser att det kommit in bilder i dropbox och tänker att jag måste börja använda även Evernote. Sagt och gjort.
Genom lurarna hörs den blandade låtlistan från Spotify. Det är bra med samma musik som går om och om igen, det blir som ett mantra som stänger ute allt annat och jag kan fokusera på mina tankar.
Idag blir det Harry Potter, den sista. Sedan en liten ostbricka och kanske en öl före bion. Det tar lite på moralen att vara sjukskriven och samtidigt ha trevligheter inplanerat för eftermiddagen/kvällen. Inte i form för att arbeta med människor omkring mig men väl för att kunna sitta här. Inte bara tycka synd om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar