lördag 30 juli 2011

Födelsedagsgubben

Idag har min pappa fyllt 79 år. Det firades i familjen med att vi först gick och åt med honom på Harry's i Stenungsund. Min syster, svåger, min make och jag. Pappa åt en laxtallrik som verkade riktigt fin! Vi andra åt fisk och skaldjursoppa samt hamburgare. En av den här sommarens varmaste dagar infann sig och det var både skönt och lite jobbigt att sitta i solen. Pappa och svåger placerade sig smart i skuggan.
Syster hade sedan förberett tårta hemma hos dem och där dök även barnbarnen och barnbarnsbarnen till pappa upp. En eftermiddag på solig altan, god fika och sedan bar det av hemåt igen.
Kameran fick gå varm och jag ska fixa till några fler foton sedan blir det bildvisning lite här och var eftersom jag fortfarande inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra det här med bildvisning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar