onsdag 8 juni 2011

Börjar om här nu...

Nu väcker jag den här slumrande bloggen igen. Den var stängd och flyttad. Inte glömd. När jag läser mina inlägg här och ser bilderna som hör till inser jag vilken fri blogg det här är. På hemsidan och i bloggen jag har där vill jag vara "duktig" och det blir andra ord. Här kan jag svamla lite utan att det gör något.
Jag saknar den här bloggen.
Den här sidan där mina kreativa funderingar blandas med vardagslunk och lästa böcker.
Min vrå.
Hittar du hit och känner mig så välkommen! Hittar du hit utan att känna mig så välkommen! Läs gärna, kommentera om du vill eller hör av dig till mig på annat sätt att du hittat hit, kanske igen. Somliga får den här adressen av mig på nytt och igen. Det här är min vrå, min läshörna, mitt krypin och mina tankar.

För övrigt så saknar jag även alla bokbloggar jag följt och det blir lättare härifrån. Jag behöver inte dela upp allt. Dela upp mig. Många delar och allt kanske inte kan samsas men här kan det få vara en salig blandning. En ren bokblogg vill jag inte ha men gillar konceptet.

Jag har för den delen inte läst så mycket det senaste halvåret ändå, mest lyssnat på böcker via Storytel. Nu har jag snart semester och böcker ska läsas igen.

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka!
    Det fina med att blogga är ju att man kan välja själv precis vad man vill skriva om, böcker eller ej. :)

    SvaraRadera