onsdag 15 juni 2011

Idag blir det skogen

Det fortsätter blåsa ganska friskt ute. Solen hotas gå i moln av tunga moln. Inser att det var en dröm att den här veckan skulle tillbringas i solstol. Inte för att jag är så mycket för att sola egentligen men för att jag ville samla energi på det sättet... Nå, göra det bästa av det. Om någon timma, om inte molnen visar sig innehålla regn, får det bli en tur upp i skogen. Det är det bästa med den här trakten; åt ena hållet klippor och hav, åt andra hållet skog. Båda lika "hemma".

Bilden ovan från i måndags. Var femte bild blev tagen med iPhone och det är uteslutande bilder från den som kommer i den här bloggen de här dagarna jag är borta. Helt ored. rawbilder från Nikon bjuder jag inte på så de får vänta tills jag är på hemmaplan och har andra verktyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar