onsdag 15 juni 2011

Sömnbehov

Det är tur att jag har semester för mitt sömnbehov tycks enormt. Både igår och idag somnade jag mitt på dagen. Skönt. Jag har semester och det är okej. Att inte vara hemma stärker semesterkänslan och det är skönt att vara borta. Sitter inte och slötittar på tv och jag spelar inte dataspel. Jag läser och vilar.
Ser om första säsongen av Trueblood som fanns till vrakpris i en butik och har tom fått maken att titta ;) visste inte att någon kunde kunna så liiite om vampyrer som han kan, lite roligt :)

I förmiddags blev det en skogspromenad uppe på Furufjäll med. Det var underbart! Kunde lätt konstatera att det tog längre tid att gå rundan med Nikon än med systers hund då hon fanns. Ett par gamla kalhyggen var igenvuxna sedan sist jag var där annars var det sig likt.
Det blev minneslabyrinter av hundpromenader och promenader med mamma då hon levde. Hur vi plockade bär och letade svamp.

och ett sting av oro som inte släppt än, hoppas inga fästingar hittade mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar