måndag 1 februari 2010

Jag vann Édith Piaf!

Lyckliga jag vann Piaf från Hellre Barfota än Boklös - det gjorde min måndag! En måndag när det kommit ännu mera snö, var halt som blankis på morgonen där de flesta jag mött varit griniga...
Lycklig kommer även min datorlösa vän vara när jag läst och lyssnat, för det blir hennes Piaf senare i vår!

Ser att Hellre Barfota än Boklös inventerat sina olästa böcker... hua! Det kanske jag borde göra en dag... Fast den dagen får bli när vi köpt oss nya bokhyllor och jag äntligen kan börja bära upp mina lådor fyllda med böcker från källaren... Hur många av dem böckerna har jag verkligen saknat? Jag lär veta det först när jag packar upp är jag rädd.

Bokhyllor! Nu blev jag påmind... vi måste köpa bokhyllor! Fast det är ju inte så bara, där måste till en datorhörna för älskade mannen och hur vi ska lösa det har vi inte klurat ut ännu.

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande att börja botanisera bland gamla bortglömda..när ni väl kommit på en bra förvaringslösning.

    SvaraRadera