måndag 15 februari 2010

tomt/väntan/framtid

Blir ganska trött på att just som jag hittat något som driver mig framåt så hejdas jag av vardagen. Och till vardagen hör just nu flytthjälpen som pågår för fullt. Flyttlasset går på lördag men efter det återstår ytterligare några helger för att allt ska komma i ordning. Den gamle behöver vår hjälp och det får han. Tär på krafterna dock.

Så mina planer om att gå vidare i upptäckandet av photoshop igår sprack av att jag var så trött att det enda som blev möjligt var slappt och flykt in i fantasivärlden.
Det känns tomt när jag inte får gjort det jag vill och allt går i rasande fart omkring mig...

Har postat mitt första paket i pocketkedjan och jag vet att det kommit fram. Nu väntar jag med spänning på vad för läsning som kommer till mig på posten. Spännande!

Viskar: Framtidsplanerar gör vi. Vissa måste få veta våra planer före alla andra...

1 kommentar:

  1. hejsan Eva...

    jag känner verkligen igen mig i det du skriver om tröttheten... även om den säkert beror på helt andra saker än för dig, men trötthet som trötthet, den är alltid lika tung att bära.

    tack för dina fina kommentarer, du värmer mitt hjärta varje gång ;)

    /smultronmos

    SvaraRadera