torsdag 18 februari 2010

Nu snöar det igen...

Jag har egentligen ingenting att blogga om. Det är stilltje. Jag har inte haft tid med bildskapande i någon form.

Det snöar igen och det är inte upplyftande, i synnerhet inte med tanke på flyttlasset som blir på lördag.

Väntar på första paketet i pocketkedjan, inte för att jag inte har böcker att läsa ändå men för att jag är så vansinnigt nyfiken på vad som ska komma, hoppas det väntar på mig när jag kommer hem idag.

Imorgon är jag ledig. Då jag ska jag ta nästa avsnitt i photoshopskolan. Öva genom att redigera några bilder.

2 kommentarer:

  1. Jag har mejlat din pocketvän, och hoppas på svar snart! Lovar att meddela dig om jag hör något innan dig!

    SvaraRadera
  2. vad är det för photoshopskola?
    din egen lärotid eller nån sida på nätet du följer?

    ang min sk kreativitet så existerar den inte, svårt att tro kanske men jag fotar knappt en gång i veckan... idag fick jag bakdelen ur soffan men sen tog det stopp igen, jag kom helt av mig... även om jag har ideér så orkar jag aldrig göra nåt direkt av dom...

    man får sina svackor, både i bloggande och bildskapande, jag känner igen mig i det du skriver.

    hoppas din dag har varit bra/smultris

    SvaraRadera