onsdag 3 februari 2010

Redan oreda....

Redan skriven, redan målad, redan... blir till oreda i min hjärna... suck.

En av böckerna jag läser just nu, den jag läser mest just nu, den tar udden av mig. För den är utspelar sig där som en historia jag har i huvudet är. På riktigt. Jag ser varje detalj i miljön och det är samma ställe. Omöjligt. Trodde jag. Redan skriven.

Är allt redan skrivet? Är alla bilder redan skapade? Eller finns det plats för mer?

Oreda i skallen och jag vill sova.



Senare idag ska jag skriva svaren för pocketkedjan. För läsa redan skrivet går trots allt utmärkt.

Senare idag ska jag också lägga in senaste inläggen med foton i inlägget där fotoinläggen ska sparas. Uff. Behöver semester. Blir skönt med miljöombyte till helgen. Party.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar