fredag 9 april 2010

Krya på mig bukett


Nacken mår bättre idag även om den fortfarande gör sig påmind. Jag ska tänka vackra tankar till den alla dagar den inte gör ont, just nu är vi ännu lite ovänner, nacken och jag.
Den här helgen är det fotomässa i Göteborg och imorgon ska jag dit. Har aldrig varit på mässan i Göteborg alls så det känns kul att inviga med fotomässan. Kanske får jag mässmak så att bokmässan får ett besök till hösten ;)

Nu blir det en promenad i det vackra vårvädret innan alla kommer hem och med alla räknas även den lille hunden vi ska passa i tre dagar in. Kort promenad för att mjuka upp axlarna sen en god bok i soffhörnet innan dörren stormas!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du njöt av din mässa och att du blev inspirerad - vill höra mer om den så fort du är hemma!!!! Hund? Ska ni passa en vovve? va kul!! Hoppas det kändes bättre idag i nacken!! (?)

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Spanar runt lite...och ser fram emot att packa ner lite bokgodis om ett par dagar! Grymt fina bilder och konstverk måste jag säga!

    Hemliga bokvännen

    SvaraRadera