torsdag 22 april 2010

Lade till några penselstreck gult

Japp. De bilderna jag började på i förrgår håller. De kan bli något sedan. När jag är klar. Kanske har jag äntligen nytt på gång. Nytt. Smakar på Nytt och mår bra inombords. Jag blötte en pensel och lät det gula leva ovanpå lite grand.

Går i valet och kvalet om jag ska byta hemsideleverantör. Har "dinstudio" till maj någongång. Kanske dags för en annan? Surfar runt och tittar på konstnärers sidor. Bloggar. Läser. Slukar bilder. Blir inte mätt och samtidigt rädd. Som jag alltid är i skapandeprocesser.

Och så undrar jag igen om jag ska behålla bloggen som den är med blandat innehåll lite huller om buller eller om jag borde göra en bildblogg? Och ska det då vara en del för foton och en för måleri? Och var hamnar funderingarna då?
Eller ska jag länka tillbaka till bloggen från hemsidan - även om jag då kanske byter hemsideform - så att den som hittar hemsidan hittar hit? För nu har jag en gång för alla öppnat dörren till hemsidan härifrån...

2 kommentarer:

  1. jag tycker om din blogg som den är, lite blandat, lite bilder, lite funderingar...och så håller jag tummarna för att paketet kommit fram, la det på lådan häromdan..=)

    Bokvännen

    SvaraRadera
  2. hej Eva. Jag har ju dinstudio som hemsida och måste säga att jag är väldigt nöjd med den. Har provat andra till rena ockerpriser, men dinstudio är billig och lättmanövrerad. Två saker jag tycker mycket om :)

    Ska kika mera på din blog framöver nu när jag vet att den finns. Kram Hans.

    SvaraRadera