fredag 23 april 2010

Vårskönt bokpaket!


Helt snabbt säger jag Ett Stort Tack! till min hemliga Bokvän som proppat en grön påse full av vårlyx!

Bengt Ohlssons Gregorius: Kul eftersom jag nyss fått Syster i pocketkedjan!
Av Sheila O'Flanagan har jag inte läst något så det ska bli kul!
Och prasslet, så kul! Salmiak, nappar, såpbubblor (ja, du kan ha rätt där Bokvännen, kanske kan de bildinspirera :)), en penna - det går aldrig att ha för många pennor! Te, hudlotion och en drake!
Det var ett väldigt välfyllt och välgenomtänkt paket som kommer att förgylla många av vårens dagar!

Sedan ska jag också surfa runt och se om jag kan luska ut vem du är!
Hmmm... har surfat runt och kommer inte på vem du är. Får ta ett varv till tror jag.

4 kommentarer:

  1. Fint att det kommit fram! (andas ut...) jag blir alltid så nojig och nervös för om jag kanske skrev fel adress och höll verkligen tejpen och hoppas att inte brevbäraren är ohederlig och... ja... men puh för det! :)

    Bokvännen

    SvaraRadera
  2. Glömde kanske säga det, Heat Lotion är som ett liniment, är jätteskönt på trötta muskler..=)

    SvaraRadera
  3. Chokladen med salmiak är en hit - och inte så lite beroendeframkallande... ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken härig mix!! Verkar passa dig finnemang ;) Såpbubblor kan VERKLIGEN bli en mysig bild på! Du får be pela springa omkring och blåsa bubblor medan du springer efter med kameran (men glöm isf inte byta lite eftersom det är kul att blåsa bubblor)!! ;D
    O vilken bra idé! En fika på stan, fredag, låter super!! DET planerar jag in direkt :D
    När och var tar vi senare ;) Höres ikväll hoppas jag? Jobbar 13-19, därmed hemma runt 10 över.. mat slänger jag i mig o sen ut direkt!!
    Kraaaaam!!

    SvaraRadera