fredag 11 december 2009

Presenter!!!!

Åh, fina saker väntade när jag kom hem från jobbet idag!
Dels hade "Horntrollet" av Per Odensten kommit fram från Boktokig! Som en fin läspresent - Tack!

Sen hade en god vän och hennes man skickat mig ett halsband som är väldigt vackert! Samma vänner som vi var på julbord med förra helgen! Blev såklart väldigt glad! En skön start på helgen denna fredageftermiddag när jag trodde jag skulle känna mig ensam och övergiven eftersom Mannen åker till Tyskland på firmafest. Allt annat än bortglömd känner jag mig!

Och nu jäser degen till lussekatterna på sin första halvtimma av tre. Hinner både till tvättstugan, baka saffranskakan och kanske påbörja en film innan jag ska forma små saffransdoftande härligheter av dem!

1 kommentar:

  1. Vad bra att den hann fram innan helgen! Tack för att du talade om att den kommit! Hoppas lussebullarna blev goda! Trevlig helg!

    SvaraRadera