onsdag 2 december 2009

Nyfiken på

Bloggar runt och hittar lästips, blir nyfiken på följande:

Den femte systern av Mårten Sanden.
Pärlor och patroner av Loka Karnarp

Andreas Roman, inte läst något av honom men kommer absolut att vilja göra det med tiden.

Kanske detta inlägg kan vara komplement till min Hemliga Bokvän efter att ha läst här och här, nu vet jag inte om något ovan finns i pocket.

Sen förlitar jag mig helt på att en Hemlig Bokvän väljer ut bra läsning utan att jag pekar på Den eller Den boken. Att överraskas är kul!

2 kommentarer:

  1. En liten tomtenisse utskickad av din hemliga bokvän lyssnar, spejar, trippar fram på tårna för att lista ut vad som ska kunna tänkas hamna i det lilla paketet..återkommer kanske med någon liten fråga :).

    SvaraRadera
  2. När änglar dör av Andreas Roman kan jag rekommendera - så cool och bra!

    SvaraRadera