fredag 4 december 2009

Sover en stund


och vaknar igen i en splittrad nutid. (fick en kommentar på förra inlägget som talar till mig att göra det jag vill men tiden, tiden....).
Behöver: fixa det juliga, baka lite godis, plocka hemma, packa lite, gå till affären.
Vill men orkar inte: gå till Snäckan, skriva, lära mig mer i photoshop.
Lockar mest: sova lite till.
Ska: sätta på hög musik i ipoden, gå till affären, plocka hemma, göra godiset och sen leka med photshop en liten stund, minst en timma.

Sen, sen är det kväll och alla är hemma och pizzakväll och sen får jag sova.

Eftersom jag inte kan bestämma var jag ska göra saker kommer jag att fortsätta göra dem på flera sidor precis som jag fortsätter att göra flera saker... ;)
Lade till länken för det jag lägger in på fotosidan.se här i marginalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar