fredag 11 december 2009

Thank God it's Friday

Igår trodde jag inte att jag skulle hålla mig vaken hela dagen så att det är fredag idag känns verkligen skönt.
Lite piggare idag med, tack och lov! Efter jobbet i eftermiddag blir det lussebullsbak och troligtvis en saffranskaka med. Upp till gamla pappa imorgon och då kan det vara mysigt med fika efter allt vi ska göra där. (Riva vägg och städa ur hans mörkrum...)

Ensam hemma ikväll för övrigt. Det blir film - antingen Betty Blue eller Himmel över Berlin i soffan, spela data och sova. Behöver fixa fler av fotografierna från Ästad men det får bli imorgon eftermiddag eller söndag.


Konstaterar: Det blir inga julkort gjorda i år heller. Hade jag verkligen mer tid förr eller priortiterar jag så fel numer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar